הודעה לעיתונות   פברואר 10, 2025

John Deere מרחיבה את פתרונות התיקון העצמי

John Deere erweitert Reparatur-möglichkeiten für Kunden

וולדורף, פברואר 2025 - John Deere הכריזה על צעדים מהותיים לתמיכה ביכולת של לקוחות לתחזק ולתקן את המכונות שלהם בכל ענפי החקלאות והבנייה. הפתרונות הדיגיטליים יושקו בארה"ב במחצית השנייה של השנה. גם חקלאים אירופים ייהנו מהפונקציות החדשות הללו. השיפורים יספקו תמיכה רבה יותר ללקוחות ולסדנאות תיקונים עצמאיות, כולל מתן אפשרות לתכנת מחדש בקרים אלקטרוניים מתוצרת John Deere.

יצוין כי תנאי המסגרת החוקיים בשוק האמריקאי והאיחוד האירופי שונים במקרים מסוימים. באירופה חלות תקנות ה-RMI (מידע על תיקון ותחזוקה). באיחוד האירופי 27 תקנות שונות של האיחוד האירופי קובעות באופן חוקי את הזכות לתיקון עבור תעשיית הציוד החקלאי. תקנות אלה מפרטות את כל הנתונים שיש לשתף עם מפעילים או עם סדנאות עצמאיות. נתונים זמינים עבור דגמים משנים רבות, באתר מידע על תיקון ותחזוקה של John Deere . אלה כוללים, בין היתר:

הפונקציות החדשות מרחיבות בעיקר את אפשרויות התיקון בארה"ב. עם זאת, נוספו גם היבטי פונקציונליות ל-RMI האירופי, שכבר היום מציע אפשרויות רבות. תכונה חדשה אחת היא השילוב ב- John Deere Operations CenterTM. המשמעות היא שחקלאים יכולים להשתמש ב-Operations Center לא רק לניהול נתוני שדות ומכונות, אלא גם לצורך תחזוקה ומידע על מכונות. ההרחבה מציעה פלטפורמה מרוכזת ידידותית למשתמש עם מגוון מקיף של כלים לכל מחזור החיים של מכונות. התכונות החדשות כוללות:

  • Equipment Mobile - אפליקציה חינמית עם מידע נרחב על מכונות כולל מדריכי הפעלה וחלקים, לוחות זמנים לתחזוקה, מידע עזר מהיר, חיפוש קוד שגיאה ועדכוני תוכנה עבור מכונות נבחרות המחוברות לדור 4.
  • Shop.Deere.com - זמין כעת בבריטניה ובאירלנד למציאת חלקים באינטרנט ולרכישתם
  • מדריכים מהירים - מציע סרטוני הדרכה שונים ועצות תחזוקה
  • Customer Service ADVISOR - מספק מדריכים דיגיטליים בחינם לניקוי ועדכון קודים, קריאת נתוני אבחון וביצוע כיולים מוגבלים

השיפורים האחרונים מראים ש-John Deere פועלת ללא הרף לשיפור מוצריה. החברה כבר מובילה במתן משאבים לתיקון עצמי. עם האפשרויות החדשות, החקלאים עצמם יכולים לתרום אפילו יותר לזמן הפעולה של המכונות שלהם.