פיתוח הקומביין בעל הנעה עצמית שינה את האופן בו העולם הזין את עצמו. כיום, הקומביינים שלJohn Deere קוצרים למעלה ממחצית התבואה’בעולם. סיפור ההצלחה שלהם, מדגם 55 לסדרת X, הוא אחד החידושים הטכנולוגיים כמו גם תמיכה באיכות גבוהה בלקוח באמצעות רשת סוכנים מקצועיים.
האיזון העצמי 55H נבנה במומחיות בקומביינים John Deere’ hillside שהתחילו בדגם הנגרר ע"י סוס 36B בשנת 1936. סרטי שווק קידמו תכונות רבות שנהגים’כיום יוכלו לזהות: ‘היגוי כוח’ באמצע אחת, בלמי דיסר עוצמתיים ונהיגת מהירות נסיעה משתנה.
זחלים בעבר פותחו ממכונות בנייה. לוחות הפלדה שלהם דרשו שימון סדירומהירויות הנסיעה היו איטיות. כאן הם משמשים לקציר אורז באיטליה. שיתוף הפרופיל המשולש המוכר של הזחלים’של היום, יהיה צורך בלמעלה מ-40 שנה נוספות לפני שזחלי גומי טמינים יהיו זמינים.
קומביין CTS (Cylinder Tine Separator) בנוי עם צילינדר גדול ושכב קדמי עם שני מדחפים המספקים פעולת דייש שניה. הוא נשאר הקומביין ההיברידי’היחיד עד שבשנת 1996 בטל תוקף הפטנט של John Deere’. הגוף הקומפקטי, הצר סיפק תפוקה יוצאת דופן והוא עדיין נמכר באסיה לצורך קציר אורז.
באמצעות התנועה המקבילה בתלם על המפעיל להתרכז מאוד כדי לשמור על הקומביין במרכז. רק’כאשר הופיעה 2002 הגיעה הנחייה אמיתית ללא ידיים. הצג הוא גם מסך קציר ותכנת מיפוי יבול ורבים עדיין בשימוש היום.
ציי קומביינים בעבר השתמשו בדגלים לסימון קומביין הצריך פריקה. אז הגיעו רדיו גלים קצרים וטלפונים ניידים. הופעת האלקטרוניקה על הסיפון להפעלת קישוריות מכונה JDLink היא חידוש הקציר הגדול ביותר של 20 השנים האחרונות. שידור נתונים בזמן אמת לגבי ביצועי המכונה ומיקום הפיקוח מרחוק, תכנון’עבודת ההמרה, לוגיסטיקת קציר ועוד.
גרג בריגס מסיסקו, אילינוי טיפל במשלוח הקומביין ה-500,000 של John Deere, 9870 STS ב-20 למאי 2010. מערכת המפריד בעלת להב אחד היתה זינוק גדול ממערכת ההליכה המסורתית והיא כה הצליחה שהיא קיימת עד היום בקומביינים סדרת S - - הקומביין הפופולרי’ ביותר בעולם.
המימון היה חשוב מאוד מאז השפל הגדול בשנית 1930 כאשרJohn Deere הרחיבה את תנאי ההלוואה שלה לחוואים הנאבקים. בשנים אחר כך, עם יצירת John Deere Financial בבריטניה בשנת 1997, נוסד ראש גשר באירופה ואפשרויות מימון יותר גמישות הפכו זמינו כדי לענות על אתגרי החוואים הבודדים.