1947 – 2022 קומביינים בעלי הנעה עצמית

האכלת העולם

פיתוח הקומביין בעל הנעה עצמית שינה את האופן בו העולם הזין את עצמו. כיום, הקומביינים שלJohn Deere קוצרים למעלה ממחצית התבואה’בעולם. סיפור ההצלחה שלהם, מדגם 55 לסדרת X, הוא אחד החידושים הטכנולוגיים כמו גם תמיכה באיכות גבוהה בלקוח באמצעות רשת סוכנים מקצועיים.

  • 1947 כאשר הכל התחיל

    העיצוב של דגם John Deere 55 היה החלוץ של הקומביינים של’היום. מצב הנהיגה המרכזי שלו גבוה, מביט על בית המזין והראש. המנוע ממוקם קרוב לגלגלים האחוריים מאחרי הנהג. מיכל הדלק קרוב לסרן הקדמי להוספת יציבות, כאשר משקולת נוספת מעל הסרן הקדמי מספקת גרר נוסף, ומותירה את הגלגלים האחוריים להיגוי. קציר סביב 1.6 הקטר/שעה בהשוואה ל-12 הקטר/שעה בסדרת X שינתה את יעילות הקציר.

  • 1970 הצמדת ראש QuickTach

    ראשי קומביין בעבר שולבו עם בית המזין וההחלפה היתה יכולה לארוך מעל שעה. הקומביינים נסעו לשדה כאשר הראש מחובר דבר שהגביל את הרוחב שלהם ל-2.55 מטר באירופה. מערכת Quick Tach system שהוצגה בקומביינים 3300-
    7700 משמעותה שהראשים יכלו להיגרר מאחרי הקומביין ולהיות מחוברים בשדה בתוך מספר דקות. באופן זה ניתן היה לקבל דגמים רחבים יותר, בעלי קיבולת גבוהה יותר שהכפילו את קיבולת הקומביין בתוך 10 השנים הבאות

  • 1982 1000 סדרת תא מובנה

    התאים הראשונים התחילו להופיע בשנות 1960 כאופציה. הם היו בעלי עיצוב בסיסי מאוד ששמר על הנהג נאבק, אבל הם היו רועשים ובלתי נסבלים ביום חם. רק בשנת’ 1982 וסדרת 1000 הקומביינים קיבלו משהו שהנהגים כיום יוכלו לזהות ’כתא. שקטים יותר ויותר מעודנים הם גם צוידו במזגן ואפשרו הוספת יותר מערכות אלקטרוניות בשנים הבאות.

  • 1996 אבטיפוס מקלט Starfire

    John Deere התחילה לעבוד עם מעבדת ההנעה הסילונית של NASA’באמצעות שנות 1990 בפיתוח מערכת מיקום לקומביין. היה צורך להשקיע ברשת ש תחנות ייחוס קרקעיות לתיקון אות הלוויין משגיאות עקב היונוספרה ותופעות אחרות. אבטיפוס זה, הידוע בשם ‘ביצים ירוקות והאם’ הוביל להשקת מערכת StarFire הראשונה בשנת 1998 בדיוק של 30 ס"מ. ההתפתחות האחרונה, מקלט StarFire 7000 מציע כעת דיוק הנחייה של עד 2.5 ס"מ

קומביין 1954 Hillside

קומביין 1954 Hillside

האיזון העצמי 55H נבנה במומחיות בקומביינים John Deere’ hillside שהתחילו בדגם הנגרר ע"י סוס 36B בשנת 1936. סרטי שווק קידמו תכונות רבות שנהגים’כיום יוכלו לזהות: ‘היגוי כוח’ באמצע אחת, בלמי דיסר עוצמתיים ונהיגת מהירות נסיעה משתנה.

זחלים 1963

זחלים 1963

זחלים בעבר פותחו ממכונות בנייה. לוחות הפלדה שלהם דרשו שימון סדירומהירויות הנסיעה היו איטיות. כאן הם משמשים לקציר אורז באיטליה. שיתוף הפרופיל המשולש המוכר של הזחלים’של היום, יהיה צורך בלמעלה מ-40 שנה נוספות לפני שזחלי גומי טמינים יהיו זמינים.

1992 הקומביין ההיברידי הראשון בעולם

1992 הקומביין ההיברידי הראשון בעולם

קומביין CTS (Cylinder Tine Separator) בנוי עם צילינדר גדול ושכב קדמי עם שני מדחפים המספקים פעולת דייש שניה. הוא נשאר הקומביין ההיברידי’היחיד עד שבשנת 1996 בטל תוקף הפטנט של John Deere’. הגוף הקומפקטי, הצר סיפק תפוקה יוצאת דופן והוא עדיין נמכר באסיה לצורך קציר אורז.

צג 1999 Greenstar 1

צג 1999 Greenstar 1

באמצעות התנועה המקבילה בתלם על המפעיל להתרכז מאוד כדי לשמור על הקומביין במרכז. רק’כאשר הופיעה 2002 הגיעה הנחייה אמיתית ללא ידיים. הצג הוא גם מסך קציר ותכנת מיפוי יבול ורבים עדיין בשימוש היום.

קישוריות מכונה 2002

ציי קומביינים בעבר השתמשו בדגלים לסימון קומביין הצריך פריקה. אז הגיעו רדיו גלים קצרים וטלפונים ניידים. הופעת האלקטרוניקה על הסיפון להפעלת קישוריות מכונה JDLink היא חידוש הקציר הגדול ביותר של 20 השנים האחרונות. שידור נתונים בזמן אמת לגבי ביצועי המכונה ומיקום הפיקוח מרחוק, תכנון’עבודת ההמרה, לוגיסטיקת קציר ועוד.

2010 הקומביין ה-500,000

2010 הקומביין ה-500,000

גרג בריגס מסיסקו, אילינוי טיפל במשלוח הקומביין ה-500,000 של John Deere, 9870 STS ב-20 למאי 2010. מערכת המפריד בעלת להב אחד היתה זינוק גדול ממערכת ההליכה המסורתית והיא כה הצליחה שהיא קיימת עד היום בקומביינים סדרת S - - הקומביין הפופולרי’ ביותר בעולם.

  • 1947 - דגם 55

  • 1964 - 330/430

  • 1964 - 530/630/730

  • 1972 - 900/905-סדרת

  • 1987 - 1100-סדרת

  • 1992 - 2000-סדרת

  • 1998 - CTS-סדרת

  • 2007 - T-סדרת

  • 2007 - S-סדרת

  • 2020 - X-סדרת

John Deere Financial 1997 באירופה

המימון היה חשוב מאוד מאז השפל הגדול בשנית 1930 כאשרJohn Deere הרחיבה את תנאי ההלוואה שלה לחוואים הנאבקים. בשנים אחר כך, עם יצירת John Deere Financial בבריטניה בשנת 1997, נוסד ראש גשר באירופה ואפשרויות מימון יותר גמישות הפכו זמינו כדי לענות על אתגרי החוואים הבודדים.