
אדמה, אוויר, מים, אש... את כולם תמצא במפעל John Deere בגרובטאון, ג'ורג'יה אבל זהו היסוד החמישי שממש עושה את ההבדל: המהנדסים ובעלי המלאכה שמעצבים ומרכיבים שם את טרקטורי השירות הקומפקטיים שלנו עבור העולם כולו.
באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, הם הופכים מתכת ופלדה, גומי וזכוכית למכונות ברמה הגבוהה ביותר האפשרית. ל-John Deere יש תשוקה להנדסה איכותית – ורואים את זה. בכל בורג, אום וריתוך בטרקטורי השירות הקומפקטיים שלנו. וגם בהבעות הפנים של האנשים שכה מתגאים לייצר אותם.
אנחנו אף פעם לא מתפשרים. זו הסיבה שכל טרקטור מתקדם שיוצא מאוגוסטה לכיוון העולם הישן הוא בעצם אירופי לגמרי. החל מברגים ואומים במידות מטריות ועד תקני פליטה ואזהרות בטיחות, כל מכונה כבר מוכנה להתחיל לעבוד.
אנו מעולם לא מניחים שמשהו יהיה בסדר – אנחנו פשוט מוודאים שזה יהיה בסדר.
האנשים כאן באמת רוצים לעשות עבודה טובה. הם יודעים לקבל משוב והם מספקים לנו המון עבודה עם הצעות לשיפורים נוספים.
באוגוסטה, במפעל אנו מתקינים בכל טרקטור את הטכנולוגיה המתאימה לאזור אשר לו הוא מיועד. כך שכשאתה רוכש דגם מהסדרות 1, 2, 3, או 4 באירופה, אתה יכול להיות בטוח שהוא כולל את כל מה שצריך כדי להתחיל לעבוד בצורה חלקה ובטוחה, כבר מהרגע הראשון. ממראות ופנסים ועד תקני פליטה ואזהרות בטיחות, האנשים שלנו באוגוסטה עושים הכל כדי לוודא שתוכל ליהנות מהמיטב שבשני העולמות: איכות בניה של ארה"ב, במפרטים אירופאיים.
אנשים באירופה מפעילים את המכונות שלנו קשה יותר ולמשך זמן ארוך יותר מאשר הלקוחות בארה"ב. כך שאם נעמוד בדרישות של אירופה, נעמוד בדרישות של כל אחד!
הוא מתכנן ומפקח על קווי הייצור של טרקטורי הפרימיום הקומפקטיים מסדרות 3 ו-4. כל יום, הוא מחפש דרכים להוסיף אף יותר איכות באמצעות הכלים, התהליכים ובדיקות בקרת האיכות שהוא מגדיר. אני גאה שאנו יכולים לבנות מוצרים טובים כל כך בארה"ב, למרות עלויות העבודה הגבוהות יותר שכרוכות בכך.
שנמצא בחברה כבר 19 שנה. שלוש שנים לפני שמשיקים טרקטור חדש, סטיב מתחיל לבחון אבי-טיפוס כדי לגלות כל תקלה או חולשה, הרבה לפני שהדגם נכנס לייצור. “חבריי לעבודה מקבלים כסף כדי לבנות אותם, ואני מקבל כסף כדי לפרק אותם”, הוא אומר ומחייך. “ואז, כשאני באמת שובר אותם, כולנו ביחד חוקרים את העניין ופותרים את הבעיה.”